Sorry för no uppdatering..

Förlåt för att jag inte har skrivit nått idag , men jag har varit inne i stan .

Som ni kanske vet så började det ju spööregna , och då är det ju inte så kul att sticka ut och springa  , eller hur ? Jag skulle cykla till Märta när regnet hade lugnat ner sig.Och det gjorde det efter ett tag , så jag cyklade till Märta och när jag kom till Märta så berättade hon att hon skulle in till stan , och tåget gick kvart i fyra , och då hade vi bara en timme på oss att isånnfall springa , duscha och 'frächa till sig' .  Jag hänkade på henne , och så åt vi på Thai resturang med hennes mamma Lotta , mysigt mysigt !

Nu ska jag ladda över lite bilder , så förvänta er inte att jag bombar bloggen med bilder .

Lyssna och njut . Skriver snart !

/J

Kommentarer
Postat av: Lotta

Miley Cyrus ♥

2009-08-20 @ 14:08:13
URL: http://lottasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0