Dålig uppdatering

Förlåt för dåligt uppdatering !
Men jag har blivit medlem på blogglovin så börja följa mig där så blir jag glad :D
bloglovin
Igår så var jag med Fredde och Jodå ,( eller John som han egentligen heter ) . Vi spelade lite guitar hero . Det är as svårt måste jag bara säga . Failade totalt senast jag körde ,så jag vågade inte riktigt skämma ut mig igen ;D
John gick typ vid tio , så F och jag gjorde lite toast och cyklade sedan hem till moi där vi satt somvanligt utanför mitt hus och prata . Vid ett så gick jag in och la mig och Fredde cyklade hem .

Och just nu sitter jag här vid datan och känner mig riktigt morgon fräch! Eller inte . Så jag ska gå och duscha snart och göra mig iordning för jag ska göra lunch till hela tjocka familjen . Pankakor blir det ;).

Jag har en stor lust att pierca mig med nån . Så jag sms:ade Kenta och hon sa att hon kanske skulle göra det . Det ska bli feta kul :) . En liten sak blir en stor sak i mina ögon (;

Nu ska jag gå och duscha innan maten .

P Ö S S P Ö S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0