Fredagen i skolan

Förra inlägget blev en bild bomb och här kommer en text bomb . I'm sorry , men så får det bli !
Gårdagen i skolan:
Som jag berättade för några dagar sedan så gick vi till domarudden igår. Först så samlades vi i respektive klassrum och pratade om vad vi skulle göra.Våra två lärare är typ as irriterande ! Dom kan värkligen inte jobba ihop. Dom går och typ rättar varandra hela tiden, och blir irriterade på varandra och blablabla . Skit störande , dom beter sig som om dom vore i våran ålder eller yngre . 
Iallfall så blev vi indelade i våra tvärgrupper igen som vi skulle gå med. Jag gick med Fredrik och Johan F ( i think ), Ingen orkade göra dom här frågorna . Det stog typ ' berätta två saker du tycker om ' och typ massa andra konstiga frågor , och då menar jag konstiga, jag tror inte heller att någon annan gjorde dom där frågorna heller , så vi gick typ ikapp en grupp och sket i våran, hehe . Vi gick ikapp Ludvigs grupp så vi va typ lite med honom också :) . Det tog inte alls lång tid innan vi var framme . Där mötte jag dom andra tjejerna som jag tillbringade resten utav dagen med. ( alltså maja,erika,hanna,jojo,märta,ella,andrea och tjejerna från andra klassen ). Vi var vid bryggan och föröskte få den att komma under vattnet. Eftersom vi var så många så lyckades vi och det var typ lite läskigt , man ville ju inte trilla i direkt. Jag tyckte så synd om Erika för hon halkade och trillade i lite halvt så hon blev ganska bölt , stackarn ! Men hon fick låna kläder av dom andra , så det löste sig .

Senare så åt vi korv till lunch och drack saft. Oturligt nog så var det mulet och duggade lite , men man brydde sig inte så myk , iaf inte jag.
Efter en stund så slutade dagen helt plötsligt . Lärarna samlade oss bara lite snabbt sen så fick vi göra vad vi ville . Vi stannade kvar en stund , och spelade lite volleyboll . Freddes snälla morfar kom sen också och tänkte stjussa oss . Fredrik , Ella och Andrea åkte med i bilen.
Vi andra gick och tog sen bussen . Det var super mysigt att gå tkr jag :).

Efter långpromenaden så var det Jojos tur att firas !

Jag skriver ett till inlägg snart om hennes dag , så att det inte blir ett as långt inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0