Min dag

Denna dag har sett ut såhär:
Vaknat
Tv
Datan
Kollat i gammla lådor
Gjort en 'total makeover' på min almenacka
Vad ska man göra resten utav dagen? Jag har värkligen inget liv just nu . Jag ruttnar .. En vettig sak jag ska göra imorgon är att klippa gräset. Annars har jag no fucking idea på vad jag ska göra, jag är ju fortfarande lite 'hängig' men jag vet inte om jag är sjuk. Men när jag har blivit frisk ska jag ringa Natta och sen Fredrik .


Jag är så jääävla trött idag rent utsagt . Vad ska man göra resten utav dagen ? Typ kolla på film , däcka framför tv:n ? Juuste , idag ska jag gå och lägga mig tidigt , eller elva typ , för jag måste komma in i 'skol cirkeln' igen . Asså , gå och lägga mig tidigt , gå upp tidigt så slipper man vara så sjukt trött och ha svårt att sova dom första dagarna i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0