Farväl Stockholm & Hej Dalarna !

Hej bloggen !
Nu är det så att jag åker till Dalarna över helgen , till mormor och morfar ! Förlåt för att jag inte har förvarnat er , men det bestämdes typ nu , så jag ska packa väskan och åka . Det ska bli super mysigt ! Jag ska packa alla mina mys kläder :D.
Om ni vill nå mig så har jag mobilen med mig och laddad !
Jag tror att jag kommer hem på söndagen eller nått sånt , jag vet inte riktigt, men dom har dator där , så jag uppdaterar emellanåt :)

Imorse så gick jag upp kl åtta och tog emot min faster och kusiner . Mamma och pappa började jobba vid åtta , så det var därför jag gick upp så tidigt , och jag gick upp för att annars så blir typ Hugo helt gaalen på att mamma och pappa åker .
Men det gick bra , Hugo vinkade glatt och fortsatte att äta  sin frukost .
Vi åt typ hundra kött bullar till lunch också x) , det var lite lagom kaosigt kan man säga ;D.
Juste ! Imorse så kom Panda tidningen hem till mig , jag sålde panda föreut och jag avbeställde panda tidningen för två år sen , men nu kom den iår igen . Och jag och Andrea hade typ pratat om att sälja panda saker , så jag ringde Andrea och vi bestämde oss för att vi ska sälja tillsammans , ganska nice ! :D

Och nu sitter jag här , har typ en helt ner snorad tröja utav Hugo -.-' .. Så jag ska byta om och ta det lite lungt innan jag åker hem till kära Dalarna :D. Och jag kollade i tidningen på vädret sidan , och det blir bara kallare och kallare .. Snacka om att man märker att sommaren är snart slut . Det jag blir mest ledsen över är att höst kolektionen har kommit ut i affärerna , och då fattar man värkligen att hösten är på väg . Ingenting jag riktigt njuter utav , men det ska endå bli lite mysigt ! :)

Nu måste jag packa innan mammi kommer hem !
Jag skriver imorgon , jag hinner nog inte ikväll , eller jag kanske skriver ett sissta innan jag åker !
Det blev inga redigerade bilder , sorry , men det finns andra ! :)
Världens gulligaste snorunge !


Habibi och Albin ,
Albin är myk sötare i värkligheten,
 han gör nått knas med hans öga , men det var den enda bilden på honom från idag ! :)

/J

Kommentarer
Postat av: Jojo

Haha du kallar din lillebrorsa för Snorunge och jag min lillasyster för pruttunge. xD

2009-08-16 @ 11:40:44
URL: http://thatisjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0