Haha, I'm a mupp som hade uppehåll !

Ja .. Jag är konstig . Jag kan värkligen inte ha blogg uppehåll . Det går bara inte '!! Jag är som besatt . I love to blogga ! Jag vet att ni säkert tkr att jag är jobbig som har mina uppehåll och börjar skriva sen igen några dagar efter .
Förlåt , jag ska sluta med det . Men jag vill inte bli en sån som bara skriver två inlägg per dag . Jag ska uppdatera så ofta som möjligt .


Igår var det ju första dagen i skolan , och dan där på kunde jag värkligen inte sova ! Asså det kändes som om det var dan innan julafton , seriöst ! Jag var så jävla spänd ! Jag vet  , i'm a noob , men palla bry sig , jag var inte ensam (:.

Men den här dagen började med att jag vaknade halv sju och sen somnade om till prick sju , hehe . Jag gick upp gjorde mig iordning och var på toppen humör ! Jag gick ner till tåget och var ganska bra timad , eller det var typ fem minuter kvar innan tåget gick , så jag chillade på stationen träffade min granne ada , osv . När tåget sen kom så började jag gräva i väskan efter mitt busskort , och duktig som jag är hade jag glömt busskortet hemma . Yes , dagen började bra !.  Så jag sprang hem igen för pappa var fortfarande hemma och kunde stjussa mig till bussen . När jag väl satte mig i bilen fick jag världens adrenalin kick för det var bara fem minuter kvar tills bussen skulle gå !
Pappa körde gasen i botten , så jag hann precis , tur nog ;). På buss stationen stog Maja,Erika,Märta,Hanna, Ella och Andrea . Jag blev as glad för att vi var så många (haha), sen lite senare kom Emelie och Veronica också :)

Idag har vi typ inte gjort nånting . Eller vi fick en karta över hela skolan och så gick vi runt och kollade , det var ganska seegt. Men endå lite kul ! Juste , det är typ as många toaletter på skolan , och upplåsta ! Hanna och jag blev as glada , haha ;D ( Man går ju inte bara på toa för att göra det personliga , eller , ni bergabarn fattar ! )

Vid lunchen åt vi korv. Det fanns två olika att välja mellan , kokt och sånnahär hot dogs , hatar kokt så jag tog hot dog ;D .
Iallfall så var det ganska nice , men lite störande när två bord med tjejer som var yngre än oss satt och as glodde när vi åt . Jojo och jag höll på att dö -.-'.

My day , läs och njut & jag var lite lagom flummig på bilden :)

Kommentarer
Postat av: veronica

hahaha, det var så jävla roligt på bussen, för man såg ju bara lite av märta och hanna, så jag tänkte ba "busteeeed, på er två, tjejer!" och så kommer det upp typ tio personer till, så jag ba SHIT.

haha, det förväntade jag mig INTE!

:) <3

2009-08-21 @ 22:13:57
URL: http://svit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0