Helg = Städa och sitta inne ..

Jag är just nu trött,sur,irriterad,ledsen,besviken och stressad .. Kan det bli värre ? Jag måste städa här hemma , har inte gjort det än , hehe , men jag har plockat undan , det är iaf en början , eller hur ? Mamma och pappa är super sura på mig just nu . Varför orkar jag inte förklara , för privat liksom . Jag är så fucking trött på att vara här hemma . Jag hatar värkligen att vara det . Det är bara massa småbarn och arga föräldrar och en storebror som man bara ser en gång om dagen .. Roligt liv , jag vet .. 
 
Just nu sitter jag här och njuter utav att typ alla är borta . Ska snart ta tag i mitt rum och resten utav nedervåningen . Egentligen skulle det vara roligt att vara med någon , men jag känner att jag är för tråkig idag, och osocial .

Juste . Fuck . På måndag börjar skolan på allvar . Betyg , buhuhu. + att vi har gympa på måndag och då kommer vi ha orientering ( nästan helt säker ) , och jag suger värkligen på det , men jag får väll se till att vara med nån som är bra , hehe ;D.

Aja , nu måste jag ta tag i värkligheten och städa ... Men jag skriver snart igen , så fort jag är klar , och då ska jag skriva mer om gårdagen !

Puss så länge


Kommentarer
Postat av: Jojo

haha på den dära bilden så tittar jag ju åt fel håll men det var bara för att jag trodde att fotografen stog därborta.. :)

2009-08-29 @ 21:39:22
URL: http://thatisjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0