Detaljer

Jag blir så sjukt irriterad ! Min statistik har muppat sig totalt ! Jag kan inte gå in och kolla på den , inte ens på en annan data . Sjukt irriterande ..

Iallfall så är jag hemma från Lotta nu. Vi kollade på filmen när vi spelade teater . Seriöst , det där var pinsamare än vad jag hade trott. Jag skäms. Specielt när jag dansade. Haha ! Aja , filmen finns att köpa på Bergagården iallfall för 50 spänn om ni vill se ;O.

Just nu sitter jag här och gör ingenting, eller om man ska skriva i detaljer så sitter jag och sms:ar, dricker fanta exotic,skriver ett blogg inlägg och så längtar jag tills imorgon! Jag har stooor lust att köra cheerleading just nu ! Vi kollade på en annan film från DM när vi körde . Shit , (det låter säkert as töntigt ) men fan vad man får en adrenalin kick när en tant som var världen ( eller hur man nu ska säga ) ropar upp vilka som kommer trea,tvåa och etta Hon hinner inte ens säga hela namnet innan vi hoppar och skriker och är suuper glada! Vi kom tvåa på DM och fyra på SM.

Nu ska jag gosa med min katt Tjockis och om en stund gå och lägga mig !

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0