Bilder,bilder och åter bilder !

Jag tänkte ladda upp lite bilder från gårdagen nu , och så skriver jag om en stund .


















Det var alla bilder , ganska många , då nu ska jag bara skriva vad vi gjorde när jag tog bilderna ^^

1. Påväg hem till Jojo, oseriösa ;O
2. Haha , vi smyger så att Jojo inte skulle se oss
3. När vi kommit hem till Jojo , hon blev inte glad ;P
4-6. Tåget påväg till Täby ( Jojo fattade ingenting )
7. vi satte på henne en ögonbindel så att hon inte skulle se vart vi var.
8. Märta och Andrea :)
9. På en frisör i Täby där hon skulle ta tre hål i öronen :)
10-11. Före och efter bilder ! ( bilderna blev ganska dåliga , men det får duga ! )
12-13. Våran lilla arab och hennes 'ledare' Ella ;D
14. Jag,Hanna,Ella,Jojo,Märta och Andrea påväg mot en ny överraskning till Jojo!
(älskar denna bild <3)
15. En svamp sopkorg som jag blev kär i !
16. När Jojo fick ta av sig ögonbindeln vid bowlingen
17. Tjejerna again :)
18-19. Boobies and gravida kvinnor
20-21 . Disco bowling ;D
22-23. Märta och Hanna (;
24-25. Hemma hos Märta när vi sjunger och flummar, så sjukt rolig kväll !
26. Haha , vi efter maten , jätte flummiga och glada!

Det var alla bilder , snart kommer också ett långt inlägg om gårdagen , jag har avslöjat det mesta , men endå ;).


Kommentarer
Postat av: Andrea

Gud vad bra alla bilder blev :D <3

2009-08-29 @ 14:03:05
URL: http://nittiofemman.blogg.se/
Postat av: ada

det verkade som en rolig överaskning! :D

2009-08-29 @ 18:05:38
URL: http://adada.blogg.se/
Postat av: hanna

jag på bild 2 :O ser ut som en jätte :O

skit rolig dag vi hade :D<3

2009-08-30 @ 17:25:57
URL: http://forshfrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0