Naturhistoriskariksmuseet

Now i'm home from Naturhistoriska .
Det var faktiskt kul , eller ja , roligt för att vara på ett museum. Det roligaste med att vara där var att man hittade typ massa nya saker som man aldrig hade sett förut. Vi fick välja om vi ville svara på frågor om djur eller om kroppen . Andrea,Maja,Erika och jag tog djur frågorna vilket var bra , för om man skulle ta kroppen så skulle det vara dubbelt så myk frågor , eller det var ett till papper med frågor . Man fick välja ett djur och så skulle man skriva ner fakta om djuret . Jag och Andrea tog Lo djuret. Det var ganska lätt att hitta svar på frågorna , men det blev jobbigt sen när man skulle rita av djuret . Vi var  Men man blir så trött utav att gå upp och ner för alla trappor hela tiden, och leta efter svar på endel frågor osv , så jag var helt slut när jag kom hem + att min mobil inte går att starta .. D R Y G T !
Jag har inte pratat med mamma och pappa om det än , men den går ju inte ens att sätta på så jag antar att jag får en ny . Hoppas jag iallfall.
Det var skönt som fan att sen sätta sig på tåget en liten stund iallfall . Ella,Andrea och jag skulle av vid Täby för att kolla på skolfoto kläder . Och så skulle vi möta Erica för Ella och Andrea skulle vara med henne . Jag hittade ingenting , så jag kör på de jag hade bestämt mig för att jag skulle ha från början . Grejen är den att jag har en tröja som sitter perfekt och om jag tvättar den kommer den bli för liten , så jag ska ha den imorgon och sen lämna tbx den och byta till en i stl S , hehe ;) , jag får se till så att den inte blir smutsig!
Just nu så sitter jag och skypar med Ludde och Maja, Maja skaffade Skype idag , det var nice ! (:

Nu snart ska jag lägga upp några bilder , det blev inte så myk , för man fick inte ta kort inomhus , bad.

 
Haha , jag tog bara fyra bilder x) . Här kommer en bild , tyvärr , ni får inte se nått mer ;-P


Kommentarer
Postat av: Ella

Vad heter Maja på skype? :) <3

2009-08-26 @ 18:46:19
URL: http://ellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0