Salva in my heart


Nu har min mamma vait generös och handlat middag på donken . Det brukar alltid vara gott , men jag har ätit där så myk och mår faktiskt lite illa utav det nu.  Så jag ska bli donken vegitarian. Låter inte det lite nyttigt ? ;)
Jag har ju somsagt solat endel idag och jag har fått ett pra reslutat ! Bikiniranden har kommit fram igen ! Yey ! Man måste ju göra sig lite' frech' inför skolan ,hehe (;.

Juste , jag har nånting som kallas för Svinkoppor . En jätte trevlig sak som sätter sig runt näsan som ser ut som finnar . Jätte roligt att ha 'finnar' runt hela näsan . Tänk sen när man börjar skolan sen . Bah : Hej jag heter Josefine och har finnar runt hela näsan . Visst är det fint ?'
NEJ TACK !
Så jag ska mörda dom med en salva , moahahahah !!

Min Superman för tillfället (;

Kommentarer
Postat av: veronica

sv:

HOHO, ofc! :o :D

2009-08-07 @ 19:39:40
URL: http://svit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0