Vad ska man skriva här ?

Nu har pappa kommit hem, så jag kan andas ut lite innan jag måste passa Hugo sen igen ( pappa och alex ska på bio ) . Jag är endå glad över att jag kan hjälpa pappa så att han får lite ensam tid med Alexander för engåns skull.

Iallafall så sitter jag här med rufsigt hår uppsatt i en knöl som jag har sovit i , Oscars mjukisar och ett linne jag bara slängde på mig . Jag känner mig sjukt ofräch ! Jag har inte ens hunnit bädda sängen .. Hehe , lodis nr 1 .

Jag har ett problem , jag vet inte vad jag ska ha på mig på skol starten , hehe , kanske låter ganska konstigt, men jag vet helt ärligt inte ^^. Jag ska rota i garderoben och se vad jag kan hitta!

Nu har ni fått höra mitt sörsta problem ever . Nej , skoja bara ^^

Nu måste jag gå skriver mer senare /J




Kommentarer
Postat av: veronica

sätt på dig nånting vardagligt, men ändå lite finare, kanske? :)

jag tror jag ska ha på mig kjol. eller något.

haha, vet inte riktigt ännu. men tänk över det.



eller ta som du vill, tss.

puss ;$ <3

2009-08-12 @ 14:37:29
URL: http://svit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0