Fyfan för föräldrar

Nu har jag kollat på I taket lyser stjärnorna . Den var as bra! Mamma började gråta , och då började jag också , jag kunde värkligen inte hindra mig . Jag hatar värkligen att gråta till filmer . Det här andra gången i mitt liv jag grät till en film , eller kanske tredje . Första jag grät till var Forrest Gump , jag tyckte så synd om honom, hehe ;) .

Efter filmen så kom pappa hem med chips och cocacola , jag var as sugen , så det passade ju . Och efter en stund så börjar ju  föräldrarna såklart att prata om ' vem är du kär i ?' . Då tänker jag i stilen med : Vart la jag rakbladen ? Hehe , nej skoja ,men typ .
 Jag H A T A R att prata om sånt med dom , får man inte ha privat liv ffs ?
Sen så berättade jag en ganska pinsam sak som jag gjorde en gång ( inte med en kille eller så , bara en grej jag gjorde ) , och så började pappa as garva och sa att han skulle berätta det för hans klass ! Tack så myk pappa , du ger mig ett jätte fint rykte ! Älskar dig nått enormt!´ (Jag berättar inte vad jag gjorde, eller om jag blir övertalad, så kanske  ;D )
Ibland måste man få hata sina föräldrar , eller hur ?


Imorgon ska jag kanske till Täby med mamma , hon ville ha hjälp med nya kläder till små syskonen , och jag har inget annat för mig , så jag åker hellre med henne än att sitta här och ruttna . Och då ska jag kolla på skolfoto kläder också , om det blir nån tid över .

På måndag ska vi ha 'tvär grupper' med dom andra åttorna . Vi ska delas in i grupper och sen vet jag inget mer , hehe , aja , jag tar det då (:

Jag har besökar rekord också , jag är as glad ! :D

Ella är ju typ as duktig på att åka skateboard ? (;

Kommentarer
Postat av: jennifer alderfalk

berätta snäääääääälla! :D

2009-08-23 @ 08:18:03
URL: http://aalderfalk.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, de där vill jag höra!

2009-08-23 @ 20:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0