Skolan , good or bad ?

Nu sitter jag i min lillebrors säng och nattar min andra lillebror . Han ligger i sin spjäl säng typ precis bredbvid mig . Kanske låter lite konstigt att jag sitter vid datan medans jag nattar honom , men han brukas somna själv , bara man sitter här inne :)

Nu är det åtta dagar kvar tills skolan börjar !!!
Jag läängtar :)
Men det är vissa ämnen jag vet att jag inte kommer orka att satsa på , tex musik , eller visst , man ska ju satsa allt vad man pallar , men i musik så är jag nöjd med ett g .
Man måste ju inte vara värsta proffset i alla ämnen.

Jag hittade några bilder från Berga skolan som kommer här :)

i väntan på sy slöjden , som ni ser är det sen i vintras typ

Märta och Hanna när våren höll på att komma fram

Gustav, Acke och Verra vid våran korridor (:

Sisst men inte minst våran gammla korridor , helt tom ...

Kommentarer
Postat av: veronica

allvarligt talat, FYFAN vad jag kommer sakna dendär korridoren!

alla minnen, liksom.. :(

<3

2009-08-12 @ 15:58:18
URL: http://svit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0