FORSHFROSELL.BLOGG.SE !!

Så ! Nu ska jag skriva lite om den här dagen . Okej jag måste bara säga en sak om skolan och betyg, shit vad allt är kompliserat ! Eller jag säger såhär , det är mycket att tänka på hela tiden. Jobbigt..

Dagen började ju som sagt med HK .
1. Våran lärare var as weard , läskig och seg
2. Dålig på att förklara
3. Vi fick mosa jordgubbar och lägga allt i en kastrull tills det kokade upp, och så åt vi det med glass till .
Hur kul är det liksom ?! Seriöst ..

Iallfall så efter skolan så följde jag med Ella och Andrea hem till deras nya lägenhet . Men innan det så hade dom samlat ihop alla deras femtio öringar för imorgon så slutar femtio öringarna att gälla, drygt. Men iallfall så lämnade vi in dom och sen så gick vi och köpte två packet med Gifflar ! Haha , tjockiisar , men vi var så sugna , och ibland så måste man väll ändå få vara lite onyttig ;O ?! Sen så gick vi hem till deras nya lägenhet !Den var mysig, men dom flyttade ju in igår , så allt är ju inte klart (:. Annars var det najs ! Vi satte på tv:n , öppnade Giffel påsen och kollade på Prodject Runway ( stavning ?).
Men efter ett tag var jag tvungen att gå för jag skulle på träning. Andrea följde med mig en bit på vägen sen träffade jag Märta och vi gick in tillsammans.
Idag gjorde vi as roliga saker på träningen ! Önskar att jag kunde förklara , men det är lite svårt härpå bloggen , jag tror inte ni kommer förstå /:. Kul var det iallfall! Och snart är det uppvisning , jag längtar ;)

Ajuste, pappa har lämnat in min mobil på lagning , och när jag får tbx den så är det Comviq som gäller ! :D

Nu ska jag göra mig iordning , glöm inte Märtas och min film ! www.forshfrosell.blogg.se , besöök ! :)


lite bild brist, så jag slumpa ;)

Kommentarer
Postat av: ella

Coooool bild! ;D <3

2009-09-02 @ 20:58:40
URL: http://ellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0