Döende

Svar till Anonym :
Det kostade 120 kr . Och om man tar två hål kostar det bara 100 kr ! Billigt va ? Jag tog hål på en frisör salong i Täby som jag har glömt vad den hette, men den ligger vid Stadium och den där Suchi baren , precis vid en ingång har jag för mig :).

Det blir inget med Kenta ikväll . Jag är väldigt trött , så jag orkar inte riktigt .
Jag pratade med en kompis från skåne för första gången på nått år och F A N vad han snackade skånska , haha , jag döör :D .
Jag är helt död , har typ ingenting att skriva om , eller jo , jag har målat naglarna ! x) Jag köpte ju nytt idag  Rosa , en väldigt fin rosa ton enligt mig .  Kanske lägger upp nån bild en annan gång .

Nu sitter jag och planerar morgondagen , lägger upp ett inlägg sen !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0