Bilder från ännu en fin dag !

Tjo frääs ! ( eller hur man nu brukar säga ?) x)

Nu har jag varit hemma hos Märta med tjejerna ! Vi planerade Jojos öerrasknings-efterskotts-födelsedagsgrej x). Såklart så pratade vi i mun på varadra typ hela tiden , haha , men vi komöverrens om en bra sak ! Jag är supersugen på att säga , men jag får inte , jag får göra det den dagen vi ska göra det :).

Jag var tvunngen att gå hem vid halv sex snåret för vi äter så tidigt här hemma . Så jag gick hem och tog sällskap utav Ella och Andrea. Vi ska snart träffas igen och gå och bada ! Det blir mysigt mysigt !

Här kommer lite biler från dagen :







1. Dagens outfit ,
tröja från Bikbok , avklippta shorts Hår: utsläppt Accesoar: gröna örhängen
2. Jag och min lillebror Alexander , alltid lika fina ;)
3. Ella, Andreas och mina fötter
4. Tog en fin bild på väg hem till Märta x)
5. Alla ser väldigt konstiga ut , eller ja , konsentrerade ut
( vi kollade på en film på youtube )
5. Hanna och Märta när vi planerade Jojos dag :)

Det var allt . Jag hinner säkert uppdatera igen lite senare , nu ska jag ut och springa med Märta och sen ska jag bada !

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0