Världens bästa överskrift

Min satestik går upp och ner , väldigt myk , och just nu går den ner.. Jag vet inte vad det beror på , det är ju the voice idag , så många är ju säkert där , men jag menar alla är väll ändå inte där ?

Aja , nu har jag tagit lite paos från ett film kollande . Filmen hette'I jakten på Silverskatten', eller nått sånt, den är iallfall as gammal , eller mamma brukade kolla på den när hon var liten , och jag var ganska sugen på att kolla på film , och det är typ den enda filmen dom har här, så jag satte på filmen och kollade . Man märker att den är väldigt gammal , men faktiskt ganska bra , hehe x). Dom typ reser i tiden och letar efter nån skatt.

Vädret vänder ganska fort här , nyss var det helt klart på himmlen , men nu har det precis regnat och är mulet . Lite weard väder , men man får bara en anledning till att kolla på film, vilket är bra .
Här kommer gårdagens kvälls outfit och lite mer bilder :

Man ser inte så myk . Tröja från H&M och förenings byxor

1.Försöket på att vara en bra storebror , men misslyckas här ..
2. Blåbär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0