Världens sämsta , eller bästa vecka?

Det blev inte Täby med mammi . Dom hade städ dag på dagis idag så hela familjen (utom jag och Oscar) åkte dit . Så nu sitter jag här och förbereder mig för imorgon . Pirrigt med Tvärgrupperna .

Såhär ser min vecka ut :

M Å N D A G :
Fm Livskunskap i klassen
Em Livskunskap i tvärgrupper år 8.
träningen börjar

T I S D A G:
Allaktivitetsdag & tvärgrupper - kan dagen bli värre ?

O N S D A G :
Utflyckt till Naturhistoriska

T O R S D A G :
SYV kommer
Livskunskap i klassrummet.
Skolfotografering
träning

F R E D A G :
Diskussionspromenad till Domarudden (yey)
Tvärgrupper

inte världens bästa vecka , men jag kan stå ut, veckan går nog fort över :)



Kommentarer
Postat av: veronica

jag kommer inte stå ut -.-

2009-08-23 @ 18:25:39
URL: http://svit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0