Vi har alla våra stunder.

Just nu kollar jag på gamla på mig när jag har haft alla mina olika stilar .
Tyvärr har jag ingen från femman men då var jag liksom mest wanabe.
Från typ dagis till 2:an har jag alltid velat vara en kille,vara stark som en kille och kunna bara vara kille liksom . Jag var anti rosa och allt som var flickigt .
Men i tvåan blev det lite förändringar om man säger så . Då kom Märta ! Den första bästa tjejkompisen ! Men jag hatade endå 'tjej stilen' .
Det gick några år och så småning om började jag och Märta vara med tjejerna i klassen ( innan var vi med killarna ) . Att vara med tjejer var nått nytt för mig , och det var nyttigt !

Jag, Märta och Sofia Svedberg blev bästavänner . Det var en rolig tid , men jag förändrades MYCKET ! Jag började sminka mig för första gången , snattade till och med smink och kläder, shoppade , skaffade pojkvän för första gången på allvar .Rentutsagt  jag blev tjejig . Tyckte jag var ful utan smink ?! Brydde mig jätte myk om utseendet . Jag menar komigen . Orka i femman liksom ?!

Men alla tider har sina slut . Märta och jag började i Berga och Sofia i Söra .
Berga skolan har varit värkligen en nyttig tid för mig att hitta mig själv eller vad man ska säga . Jag fick nya kompisar och en ny klass .
Och nu sitter jag här idag och tänker på Solskiftet . Hur jag kommer se ut i åttan och framöver .
Här kommer bilder från när jag gick i 6:an. Seriöst , jag skäms !


Bilder från 6:an , blääääääääääääääääääää ,
 när jag var lite fjortis, måste jag säga . Eller ja , Wb kanske ?
Skolfotot i 7:an . När jag ville bli lite mer 'punk'. Det var då jag lärde mig lyssna på hårdrock förförsta gången ;)



En period i början av 7:an när jag ville bli gangster ,precis efter att jag hade varit lite mer åt punk hållet , haha :D

Den här tog jag nu på lovet . Sitter i min drogkamepen pyamas , alltid lika sexig ! :D.
  • Idag kan jag gå utan smink i skolan.
  • Vara mig själv utan att skämmas
  • Inte snatta ( jag lämnade tillbaks grejerna jag snattat och betalade kläderna och sminket )
  • Och jag följer ingen stil längre , jag tar det jag tkr är snyggt liksom :)
  • Jag bryr mig inte om vad folk tycker och tänker om mig , jag är jag , så är det bara !

Nu har ni fått vetta lite om livet innan mig eller alla mina perioder , om ni vill veta nått mer är det bara att fråga :D

/J

Kommentarer
Postat av: Jojo

Känner likadant. Sen jag kom till berga har jag kunnat vara mig själv liksom. Som om livet helt pltsligt blev bra och fick en mening. Diggar dina ganster kläder :) och du och jag borde shoppa nån gång eftersom vi har samma synd på vad man ska ta på sig. Alltså att man ska ta något man känner sig bekväm i och inte flja "trenderna" så mycket!

KRAM <33

2009-08-09 @ 13:40:08
URL: http://thatisjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0