Worlds greatest rubrik

Nu är jag hemma från träningen . Jag kollade bara på eftersom jag fortfarandre har ont i armen . Jag fick ta hand om våran tränares bebis Himla . Hon var ganska lätt att ta hand om , för hon låg och bara lekte med sin bjällra typ . Jag var nog inte världens roligaste att leka med heller , jag var så trött så jag låg och typ filmade lite när dom andra körde . Egentligen så ville jag också träna , såg så kul ut när dom körde . Men jag får göra det på kanalens dag ist .

Just nu sitter jag och Skypar med Ludde och Maja , men jag måste snart gå för jag ska städa inför morgon dagen , varför får ni veta då ;).

Nu ska jag ladda över lite bilder !

Pöss

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, när du passade ´Himla så va d nog du som hade roligast, i början iafxD

2009-08-27 @ 21:42:31
URL: http://dagutochinmeemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0