Avatar freak

Hej på er !
Jag hann inte blogga nått mer igår för jag hade massa annat att planera och fixa ! Iallfall så fick jag värsta rycket vid 18 tiden och drog till Täby på stubben och köpte en ny klocka och plattång. Det blev en grön Jetset klocka utan 'blingbling stenar', jag ville egentligen ha med 'blingbling stenar' , men då skulle den varit 100 kr dyrare, och det hade jag inte råd med. Sen gick jag till Åhlens och köpte samma plattång som jag haft innan för den är riktigt good !

Jag åkte hem där jag mötte Fredrik och vi vände ganska på en gång mot tåget igen, för vi skulle kolla på bio. Det blev Avatar, igen (;. Men det går ingen nöd på mig, för den är fortfarande sjukt bra!
Efter filmen tog vi tåget hem och gick var och för sig hem. Jag var riktigt trött och klockan var typ ett på morgonen, så jag orkade inte sätta mig vid datorn då .

Annars  så vet jag inte vad som händer idag. Jag skulle åkt till stan med mamma, men hon verkar vara på ganska dåligt humör och stressad för vi måste avliva en katt som vi gav bort till hennes syrra osv, jag orkar inte förklara allt. Det är som ett stort trassel alltihopa! Så vi får se vad jag hittar på. Jag måste åka och köpa kläder inför nyår också. Ni förstår, jag ska fira med Hanna och Märta i Märtas pappas lägenhet, och det ska bli super ! Så jag måste fixa något fint :). Det ska verkligen bli superduper roligt !!


Snyggaste paint bilden ever !
Jag hittade inte plattången på internett, så ni får nöja er med den där bilden, jag lägger iaf upp dom andra bilderna sen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0