Avatar - över förväntningarna

Nu är jag hemma från Täby.
Jag köpte ingenting, men jag bytte en tröja som min minsta bror ska få och Märta köpte en julklapp till sin plast-mamma. Vi åt på thai resturangen vid HM, och sen hade vi inte så mycket för oss, och spontana som vi är gick vi till bion och kollade på Avatar . Den var faktiskt bättre än vad jag trodde ! Början var seg men efter tiden blev den allt mer och mer spännande, man ville aldrig att den skulle ta slut ! Jag rekomenderar för den är över förväntningarna för både fantasy människor och för sånna som inte tycker om fantasy :). Men man ska ha tålamod med den, för den blir bättre och bättre för varje minut !
Just nu sitter jag här och har as tråkigt. Ingen är hemma och det finns ingen rolig att skypa med, och jag har barallmänt tråkigt och hoppas på att nått kul ska hända. Men tiden går och jag kan ju knappast sitta här och vänta på att någon ska ringa eller nått, så jag får väll hitta på nått .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0