Björkliden in my ♥

Efter att ha haft både dator och mobil förbud idag har jag kämpat mig igenom dagen ganska bra. Jag har suttit i pyamas och glott på tv medans jag tjurat, haha så himla barnsligt det låter, men så har det varit idag iallfall. Jag har knappast hunnit göra allt på listan som jag skrev imorse , menmen, man har sina dagar :).
Nu på kvällen ( när jag äntligen har fått tillbaks min fina dator ) så har vi kollat på packet priser uppe i Björkliden. Alltså ett ställe uppe i Norrland där vi brukade åka skidor, och man blir ju inte lite sugen nu när det är snö ute. Plus att det är så sjukt mysigt där uppe! Sen nu när vi åker upp till Dalarna över jul så ska vi åka skidor/snowboard en hel dag där uppe innan vi åker hem, ska bli riktigt, riktigt trevligt att få ställa sig på brädan igen och glida ner för backen! Längtar så att det knakar ;)
Imorgon så ska jag förmodligen till Täby och göra klart det sista på jul-handlar-listan. Vi får se om jag tar med mig någon eller om jag åker dit själv, vi får se, vi får se!

psst, det är inte förens på 2.11 som det händer nått intressant ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0