Dagens planering

Jag orkade verkligen inte blogga igår. Det fanns inget att blogga om heller. Jag pluggade och satt framför datan typ, höhö.
Just nu är kl elva om tre minuter och jag är typ feta förkyld, eller lite allfall ;). Sitter i sängen och lyssnar på Ken Ring med kissen som ligger och kurrar. Själv känner jag mig super fräsch i min sexigt rödglittriga morgonrock och håret uppsat mitt på huvet i en slarvig toffs. Så snart så ska jag gå och göra mig iordning och sedan gå igenom dagens planer, men jag har kommit en bit iallfall. Men jag skriver så mycket som aldrig blir gjort, men idag så ska det bli gjort :).

Idag så ska jag inte plugga så mycket, för jag gjorde det igår så jag kan endel nu till franskan, ska typ bara repitera idag. Så jag drar nog till Täby idag och handlar lite eller nått liknande i think. Men det blir nog mest julklappar och inte så mycket till mig själv.
Sen när jag väl är i Täby så ska jag ta ennu ett hål i örat och kanske klippa mig, jag vet inte. Hatar egentligen att klippa mig, man blir aldrig nöjd och sen så blir det såhär glänsigt och fult precis när man har klippt sig. Usch!

Juste, idag är det andra advent ! Olala, mysigt! Tänk att det bara är två veckor kvar tills det är 4:e advent och då är det jul lov och fyra dagar kvar till julafton. N a j s !
Aha, nu kom mamma in och förstörde mina planer, hon ska ta mig någonstans, men det blir ju najs de också hoppas jag :).

Ennu en planering förjäves.. ;P


shit vad man känner igen en viss person när man lyssnar på den här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0