Data nerd

Datanörden som även går in på mornarna när hon vaknar har ni här.
Iallfall, godmorgon !
Sitter här och 'små byderom' i min sega takt medans jag skriver. Jag är mofeta trött idag för jag gick och la mig sent igår, men man får väll skylla sig själv antar jag.. Idag så är det skola iallafall, och det ska väll bli som vanligt i guess, måndagar är typ nästan en utav dom få dagar som är riktigt najsa, så jag ska njuta utav denna dag :).

Vi börjar med hemkunspap men jag vet inte om vi har det idag för våran HK lärare Charlotte sa att vi inte skulle ha den här gången för det var lucia typ, men hon kanske kollade lite fel i kalendern ?

Puss på er, nu ska jag ta tåget till skolan :).

bild från i somras när jag räddar en groda , *stolt*

Kommentarer
Postat av: Emelie O

Riktig djurvän Jossan!XP

2009-12-07 @ 21:07:36
URL: http://dagutochinmeemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0