Svar på tal hörrni

Postat av: Emelie O

yeah! första frågan!xD
Vad önskar du dig i julklapp?

Svar:

Haha, känn dig duktig ;)
Jadu, jag önskar mig bla nya hörlurar, ny bräda, nya snowboard kläder eller vad man ska säga, och en klocka :)

Postat av:

Hej kan inte du ha dagens outfit! Det skulle vara jätte kul, för du har så bra kläd stil:)

Svar:

Vad najs att du tycker det ! Jag kan försöka att lägga upp lite oftare, men det blir nog inte varje dag, för jag är ingen 'mode drottning' utan jag har mjukisar större delen utav veckan ;)

Postat av:

Hej har hört att du var på cocoos för typ as länge sedan men vad köpte du då? Kan inte du lägga in en bild och visa

Svar:

Jo det kan jag göra. Jag köpte ett armband där det var ett hjärta och ett peace märke på. Bilden hittar du längre ner.

Postat av: ducci

tycker du anton nilsson (Haut kiddy) är bäst? :D

Svar:

Hej Anton. Om jag ska vara ärlig så nä, men du kan få vara nästbäst om du vill ;)

Postat av: lol

är du FJÅÅÅÅÅÅÅRTIIIZZZZZ?

Svar:

Hej Antons kompisar. Nej jag är inte fjortis, men ni är ? Eller ?

Postat av: ella

-Favoritmat?
-Bästavänner?
-Vad är det roligaste ämnet i skolan?
-Vad vill du bli när du blir stor?
-Vad ska du göra på lovet?
-Vilka bloggar läser du?

Det var några frågor ;) <3

Svar:

1. Kebab lätt ;)
2. B.l.a du, Andrea, Märta och Hanna just nu (:
3. Just nu vet jag faktiskt inte. Klurigt det där, men jag tror faktiskt att slöjd står på topp just nu.
4. Jag har ingenaning just nu, förr ville jag bli kirrurg, men jag vet inte längre
5. På lovet ska jag åka upp till Dalarna i några dagar över jul och sen ska jag endast chilla.

Tack ella bella bus ;)<3

Postat av: linus

gillar du vändstekt ägg eller solrosfrön ?

Svar:

Vändstekt ägg faktiskt ;)

Postat av: anonym

skulle du banga eller ? ;)

Svar:

Aa på dig skulle jag lätt banga

Postat av: matilda

vem är din bästavän?
är du kär? isånnafall i vem?
vad är ditt favoritämne i skolan?
beskriv dig själv med tre ord? :)
vad önskar du dig i julklapp?
varför är du så söt ? :)

så hah kom inte på några fler aja, hoppas det duger :)kram <3 :D

Svar:

1. Svaren hittar du längre upp :)
2. Haha, ja det är jag
3. Svar hittar du längre upp :)
4. Öhm, haha , ingen aning, super snygga Jossan ? :D
5. Svar finns längre upp :)
6. Haha, om det är någon som är söt så är det du matilda :)

Hihi, tack så mycket :D<3

Postat av: anton

erkänn jag e bäst

Svar:

Du ligger fortfarande tvåa, tyvärr :)

Postat av: Märta
-Vilken är den bästa filmen du har sett?
-Gillar du grönsaker?
-Är du kär i någon just nu?
-Tänker du på miljön?
-Hur många barn vill du ha när du blir stor?

Vet typ svaren, men endå :p

Svar:

1.Jag vet faktiskt inte, har sett många bra, men jag tror att den bästa serien utav filmer jag är sett är nog Harry Potter x)
2. Asså , det här borde du veta efter 7 år, men jag kan ta upp det igen :P. Förr hatade jag grönsaker, men idag så är det typ det bästa som finns ;)
3. Yes
4. Ja när man har dig som bästakompis är det svårt att inte tänka på miljön och djuren och sånt tjafs :). Men aa jag försökter faktiskt tänka på miljön så gått som möjligt.
5. Inga

Haha ja jag hoppas att du kan svaren utantill, annars har jag nog varit lite otydlig dom är åren ;D

Postat av: veronica

- har du någon hemlighet som INGEN vet?
- vem/vilka har du känt längst?
- hur länge?
- varför är du så besatt av att veta vem jag är kär i? ;o xd

<33

Svar:

1. Aa, jag tror faktiskt det
2. Simon, Märta och Jacob i våran klass x)
3. Simon har jag känt i 11 år, Märta i 7 år och Jacob i nio år :)
4. För att jag är en nyfiken människa :D

<33 :)

Postat av:

Tycker du om Cheerleading? Och vem är bäst i ditt lag? O

Svar:

1.Ja, jag älskar att cheera, men det har varit klent på sisstonde utav mig att gå på träningar pgr utav andra problem.
2. Jag kan inte säga nån som är absolut bäst. Alla är bra i vårat lag.

Postat av:

Har hört att du å märta är lite små kära i farmor ;)
vad heter han egentligen? O

Svar:

1. HAHAHAHA, det var kul :D. Jag har aldrig tyckt att farmor är ens snygg, ta det där med Märta och Lotta istället. Det är dom som alltid har varit 'lite små kära' i honom ;)
2. Jacob

Postat av:

Gör du din desing själv?

Svar:

Nä, jag tar hjälp utav mina älsklings tvillingar :)

Postat av:

vilken plats tror du att ni kommer att ta med Cheerleadingen i år? DM & SM!

Svar:

Svårt att säga nu när vi är mitt uppe i ett nytt pogram. Men jag tror att det kommer gå bra för oss , så mycket kan jag säga :)

Postat av: emmelie

Hur kan du inte tycka nån av Rob å Taylor är snygga!!?!?!?!?! O ;)<33
Pussssss<3

Svar:

Haha, Emmelie då :D. Jag vet faktiskt inte, dom är bara inte min typ liksom :)<33

Puss på dig också :)<3

Postat av: ebba

bästisar?
hatämne?
älsklingsämne?
fotboll eller innebandy?
trampolin eller gymnastik?
tv eller dator?
prata eller chatta ?

haha xD

Svar:

1. Svaren hittar du längre upp :)
2. Oj, typ matte x)
3. Jag fick samma fråga längre upp , men nu kom jag faktiskt på mitt riktigt älsklingsämne! Hemkunskap med våran skånska älskade Charlotte :D
4. Fotboll
5. Gymnastik ;)
6. Jag är bokstavligen datanörd, så dator ;)
7. Prata :)

Postat av:

Vilken färg är din favoritfärg?
Hur länge har du bloggat?
Vilka bloggar läser du?
Favoritblogg?
Har du köpt alla dina julklappar än?
Har du något husdjur?

Svar:

1. Orange och lime grön
2. Jag har bloggat lite av och till. Min första blogg tror jag att jag hade i sexan och var lite lagom omogen som hette patetiskporr, hehe.
4. Foki lätt :)
5. Nope, ska göra det idag med Märtisen :)
6. Yes, jag har två katter och en papegoja

Hoppas ni fick svar på allt. Juste, du som skrev din mamma på ett silverfat och det, jag säger bara hej björn :). Jag kan spåra er anonyma, så det är ganska onödigt att vara det eftersom jag kan ta reda på er ip adress iaf, busgt.


Kommentarer
Postat av: veronica

haha, man tycker att du borde listat ut vem det är jag gillar vid dethär laget ;)

:3 <3

2009-12-12 @ 21:13:34
URL: http://svit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0