Gårdagens bus

Godmorgon på er!
Idag så ska jag avsluta min frågestund som jag sagt. Kl är nu ett om två minuter och jag sitter och degar framför datan med pyamas, julmusten står bredvid mig och chipsen ligger inte heller så långt ifrån. Så ni kan ju gissa vad jag har ätit till frukost såhär långt. Dom andra sitter och sminkar sig och sånt knas, men jag orkar verkligen inte, eller säkert om ett tag, men inte nu.

Iallfall så var gårdagen pritty fun måste jag säga.
Fast början var inte så kul, för våran tränares kille jobbar på en affär inne i å-berga centrum och hon hade ringt Lotta och bett mig,Märta och Lotta dela ut sånnahär rabatt lappar till folket. Och det kunde vi ju göra liksom. Men när vi sen kom dit skulle vi också ha typ plakat som vi skulle gå runt med. Kul ? Nej. Men det var mest jobbigt i början, efter ett tag så sket man i att man hade plakaten.
När jag var klar med att ha stått vid vårat lilla tält och sålt ljus och annat mötte jag Hanna,Maja och Erika. Vi drog runt där i Åkersberga på berganatta som alla andra. Träffade roligt folk och minglade liksom. Vi stannade till tio tiden och kollade på fyverkerierna. Bara jag som tycker att det är lite läskigt med fyverkerier? Är as rädd för att man ska få typ sånnahär dynamit boxar på sig. När fyverkerierna var klara så drog vi hem till mig med Linus och Andreas. Det var riktigt kul, men jag kände mig lite lagom flummig måste jag säga.

Dagen slutade kl tre på morgonen och började igen vid ett snåret på dagen. Vi sov iallfall i tio timmar ?:)





galet värre :)

Kommentarer
Postat av: Ella

Usch, det är superläskigt med fyrverkerier ju!

En gång så åkte raketen in under altanen vi stod på :O Fatta vad rädd jag blev! <3

2009-12-12 @ 15:59:25
URL: http://ellea.blogg.se/
Postat av: erika

ta bort bilden jossan :O <333

2009-12-12 @ 17:11:46
Postat av: hanna

haha skita kul kväll alltså ;)<3

2009-12-12 @ 18:09:06
URL: http://forshfrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0