Att morgonen alltid är lika jobbig

Det blev ännu en sen natt igår.. Inte bra, menmen.
Idag så vet jag inte vad jag ska göra, jag har träning men jag är osäker på om jag ska gå på den för jag hade en sån satans hosta igår och är feta förkyld idag igen...
Men snart ska jag gå upp och äta frukost sen ska jag ta tag i mitt rum, för det ser ut som jag vet inte vad, typ som om det hade sprängts en bomb här inne eller nått. Usch.

Jag är så deeeeeeg. Skypade till kl två inatt, duktigt va ? Riktigt drygt måste jag säga, men det var kul :). Säkert därför jag mår som jag mår men endå.

Föräldrarna ska åka och köpa julklappar idag och små barnen ska till farmor och farfar, så jag och storebror min har heela huset för oss själva, så skönt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0