Sankta luuuciaaa ,

God eftermiddag !
Hade besökar rekord igår igen, as najs ! :D

Tänkte börja med att svara på Emmelies fråga:

Svar : Dom två första bilderna är på Linus för 2 år sen x), och dom ville att jag skulle göra ett inlägg om dom, så då tog jag dom här jäääätteeee fiiiiina fjortis bilderna på dom och la upp :)

Iallfall så har jag varit hemma idag. Har haft sjukt ont i halsen och vi skulle till Garnsviken idag med klassen och vara ute hela dagen typ, så det kändes som om det var onödigt, för att jag kanske skulle börja må sämre. Så jag har bara legat i soffan hela dagen och slappat. Såg även klart Skicka vidare. Fy fan vad jag hatar sorliga filmer, man börjar ju bara grina ? Men den var riktigt bra endå :).
Just nu sitter jag och plattar håret och fixar mig lite. Det är nämligen så att jag och några kompisar ska lussa på mammas jobb. Hon jobbar på ett företag som heter Olivia, det är en hemtjänstgrej som hjälper handikappade. Vi har inte övat på några sånger eller nånting, men jag kan tänka mig att det blir bra endå ;)

Jag skriver och lägger upp bilder senare när jag kommit hem och pluggat klart fysiken !

Just nu :) höhö

Kommentarer
Postat av: hanna

haha jossan sötis goes wb cristoper and co xD <3 love u <3

2009-12-14 @ 21:10:09
URL: http://forshfrosell.blogg.se/
Postat av: Emmelie

hehe,,okej :P<3 men har han gått på handboll?<3

fett söt jö x)<3

Puss<3

2009-12-14 @ 21:29:02
URL: http://alltidemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0