Vinterland

Shiat vad jag vill ha sommar nu. Kom nyss hem från istiden där ute. Seriöst, jag dör. Vintern är bara jobbig om man inte är på skid semester eller nått liknande. Annars så är det sommar rules. När man kollar på massa bilder från sommaren tycker man att det är overkligt hur man kunde gå i bara shorts och linne . Heeeelt sajk :).

Idag i skolan har vi städat,städat och städat. Inte kul, men det funkade, vi slutar ju iallfall imorgon och då kan man ju göra en sissta 'tjänst' innan man har lov ;). Och så kollade vi på lite film och hade det lite mys. Och tillslut fick vi sluta efter att Marie hade hållt kvar och pratat om massa onödiga saker. Och så när man springer till bussen får man höra att alla bussar var inställda ? Vad är det för jävla skit liksom? Men som tur var fick vi stjuss utav Yasser , riktigt schysst !
Och sen följde jag med Andrea för hon skulle fixa nån julklapp i centrum :). Sen tog jag tåget och nu sitter jag här med högsta volymen på spotify, med dunk musik i högtalarna och njuter utav att det är lov imorgon !

Ha en fortsatt trevlig dag så skriver jag om en stund !

Kommentarer
Postat av: ♥ Andrea - ORDFOTONVÄNNERDAGAR

SVAR: I know ;D <3

2009-12-19 @ 11:36:55
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0