Pulka at Lottas place

Nu är jag hemma och har egentligen massor att göra. Men helt ärligt så orkar jag inte. Jag orkar ingenting. Haha, dom som känner mig och läser det här är nog inte så förvånade, alla tycker att jag är så seg, men jag fattar inte varför ?
Ni undrar säkert vad jag har haft för mig idag eftersom jag inte har skrivit nånting eller så. Och jag säger bara en sak : Pulka.
Imorse så gick jag upp 08.00. Helt otroligt ! Vanligt vis går jag alltid upp mellan 10 och 11, men idag var jag tapper och pallrade mig upp 08.00 !! nästan..
I vilket fall så var jag och Märta riktigt fit for fight ! Vi var utrustade med termos byxor, skid jackor och sånt som man har när man är fit for pulka åkning. Så vi pallrade oss ner till bussen och åkte till Lotta. Och där har vi typ bara åkt pulka hela dagen ;)
Aja, iallfall så måste jag packa för att jag ska till Dalarna imorgon, men jag orkar inte göra det nu. Haha , lite sent kanske för att börja packa ;)
Godnatt på er !
Blir inte så mycket till bloggning imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0