Julafton för mig - haha

Ja då var kalle anka slut, paketen öppnade och julmaten på plats magen . Julen är helt enkelt över. Nu ska man bara njuta utav presenterna . Och grym som jag är så gissade jag rätt och fick en ny bräda :). Jag är så glad över att dom för en gångs skull inte har köpt den på stadium! Stadiums brädor - me don't like förstår ni. Den brädan jag fick var toppen! Fräscha bindningar, rätt storlek, rätt vikt eller vad man ska säga, men det finns en del i mig där jag är sjukt kräsen. Själva brädans mönster inte min stil. Jag får alltid så dåligt samvete när jag ska byta nånting, menmen, så kan det vara ibland. Annars så fick jag present kort på hollywood, gina och på bion. Och nu med presentkortet på Hollywood kanske jag snart har råd med deras lilla outfit + massa annat på mellandags rean, så nu gäller det bara att hålla i pengarna tills det är shopping time!

Annars är allt som vanligt denna jul.
Alex har varit trotsig och girig kan man säga. Liksom kastat nått paket hit och ett annat rivit upp och sen dundrat på nästa packet, ni som har en hyper fyra åring hemma fattar.  Hugo har satt sig mitt i rummet och  fokuserat en en leksak och sen kosentrerat sig noga på den, Oscar har varit lika pratig som vanligt så att man själv har fått nått andningsrum, pappa har försökt att spela sitt lilla favvo spel för femåringar med Alex, men det gick som det gick, mamma har väll försökt att lugna ner Alex lite så att han inte dödar någon, och jag, ja, jag har typ suttit i soffan och tagit det hela lite solo och kollat på kaoset. Skönt att man inte deltog i det ;). Det är svårt att förklara när man skriver, men när vi är hela familjen samlad, och det händer nånting, asså då blir det riktigt kaos. Som när vi åkte till Kroatien, och det hände en sak med mig, hehe , vill inte gå in på detaljer ;). Ni som känner mig och jag har berättat det för kan kanske tänka sig hur dagens situation såg ut när jultomten kom :).

Ja ni, snart ska jag gå in till min kära storebror och geeka mig lite framför hans nya xbox 3,60 eller vad det nu heter, och senare så ska vi vara ännu mer nördiga och kolla på Sagan om ringen som börjar kl nio på sexan! Och såklart så ska jag fortsätta pilla på min nya bräda :).

Kommentarer
Postat av: Emelie O

Asså, snacka om svenssonfamilj!;P

God jul på dig!<3

2009-12-24 @ 22:08:30
URL: http://dagutochinmeemelie.blogg.se/
Postat av: Julia

har en fyra årig lillasyster som är likadan ;)

så fort hon var klar med att öppna ett paket, kastade hon sig över nästa, utan att knappt kolla vad som fanns i det förra ;) <3

2009-12-25 @ 01:09:57
URL: http://jullizzbullizz.blogg.se/
Postat av: Ella

GOD JUL igen! <3



Men vet du? Jag har faktiskt sett den på stadium ;D

2009-12-26 @ 16:08:55
URL: http://ellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0