Dalarna - my home (:

Tjabba tjena !
Jag hann inte blogga igår för jag satt på ett tåg större del utav dagen och sen när vi kom fram var både jag och Oscar as trötta, så då orkar man ju inte sitta framför datan + att man måste ju vara sociala med mormor och morfar. Nu när jag är här uppe så kommer jag inte heller blogga så mycket eftersom det finns annat att göra, kanske loggar in nångång då och då, men inte som jag brukar göra hemma. Så om ni vill mig nått så nås jag ju självklart på mobilen :).
Åh ni anar inte hur skönt  det är att vara här. Inget buller från bilar eller nått sånt. Det här är verkligen landet! Igår var det typ över 20-, så man kan ju säga att det är ganska kallt här uppe ;). Och grannarnas barn åker omkring på deras små mini skotrar och snackar as mycket dalmål, så härligt att höra !

Idag är det ju också julafton för er som inte har upptäckt det så vill jag bara informera er om att det är det ;). Jag undrar verkligen vad jag kommer få, fast det är ganska tråkigt för jag har redan listat ut vad jag kommer få utav mamma och pappa, en ny bräda ! Hoppas den är fin bara :). Nu ska jag bara spara ihop till ett par nya googles och nya snowboard-braxor !
Själv så har jag inte börjat känna 'jul stämningen' än. Helt borta. Det är lite tråkigt måste jag säga, det är ju bara julafton en gång om året ?
Just nu sitter jag och försöker ladda över bilder på datorn, men det går inte någe vidare bra. Har föröskt med allt, ack och ve ! Nej men ni klarar er utan bilder för ett tag hoppas jag.
Nästa köp när det blir rea alltså ;)

Kommentarer
Postat av: Jojo

Aaa, det är verkligen skillnad på dalarna & stockholm. Bodde i dalarna som liten och gud vad jag saknar det stället alltså! God jul, jossan! [i efterskott]

2009-12-25 @ 01:00:31
URL: http://genomfart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0