Dagens planer

Tjabba hejsan !
Har typ precis gått upp och ätit frukost. Just nu snöar det ute och familjen pratade om igår att åka till Bjurs för att åka några åk i backarna. Men jag vet inte om jag vill följa med, för då måste jag hyra en bräda och det tar så lång tid så jag vet inte om jag orkar ;). Plus att det är så drygt att åka i det här vädret. Så jag hade tänkt att jag kanske ska föröska ta mig in till Falun och kanske handla lite :). Har världens sug efter shopping. Men jag har världens klurigaste val eller vad man ska säga. Antingen ska jag köpa ett par nya termos byxor för 1999 eller så shoppar jag upp pengarna för annat. Jag har verkligen suktat efter byxorna länge, menmen, vi får se :).
Ha en fortsatt trevlig dag då !

Kommentarer
Postat av: Ella

SVAR

Ahaaa, men jag tyckte brädan iaf var snygg :D <3

2009-12-26 @ 22:09:01
URL: http://ellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0