Snowboard suktning

Nu är det ju så att det är snart jul och jul inebär ju snö, och snö inebär ju snowboard åkning ? Så jag sitter här och kollar på nya skid kläder och sånt :). Känner att jag behöver lite nytt och lite mer fresh liksom. Fast just nu drömmer jag bara, men endå ;). Det är så himmla dyrt överallt. Typ ett par skidglasögon för 2000 kan man ju knappast köpa, och om ett par skidglasögon ska kosta 2000 vad ska då en bräda i samma märke kosta ? Hmm.. Får fortsätta att fundera ! Tänk att det är så mycket man vill ha men inte har råd.. Blä. Iband önskar man att man hade lite pengar alltså :)
Snart ska jag nog ringa Märta och fråga om vi ska baka eller nått, har sjukt tråkigt och det är fredags kväll , så varför inte ?



Svårt att säga vilken som är snyggast. Vilken tycker ni ? 1,2,3 eller 4 ?
Sorry för att jag gjorde dom på paint också och att storlekarna är helt fuckade, men skit samma ;)

Kommentarer
Postat av: emmelie

1 ;)<3

2009-12-05 @ 09:36:40
URL: http://alltidemmelie.blogg.se/
Postat av: Emelie O

2:an va ju ascool!:D<3

2009-12-06 @ 15:52:52
URL: http://dagutochinmeemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0