Alltså, tävla individuellt eller vad? ;P

Finely home from the training. Det gick 'toppen' för mig, och jag är faktiskt seriös, tro det eller ej men det är jag. Ni förstår jag är typ världens amatör när det gäller gymnastik och på måndagar har vi det, men för en gångs skull så gick det bra! Klarade handvolt utan pass, hoppas alla sitter där hemma och hurrar och klappar händerna för mig nu ?!

Yes, antecknings klubben antecknar som vanligt !
Men idag har det inte hänt så mycket. Eller jo, jag hade omprov i franska och det gick väll som det gick...

Men hörni tjejer och killar, nu är det så att jag satsar faktiskt i skolan, tro det eller ej, men så är det, så jag ska sätta mig ner och plugga om tryck. Och senare blir det skyyypisch :D ( kanske /: )

Puss på er , ni vet att jag älskar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0