Alpha dog

Jag har precis kollat klart på Alpha dog. Den var riktigt bra, fast det blev jobbigt i slutet kan jag säga. Mes som jag är så kom det lite tårar för att det blev så jobbigt.
Filmen handlar om typ knarklangare och är baserad på en sann historia typ , så det är lite hemskt när man väl tänker efter. Det är en knarkare som är skyldig sin 'polare' pengar för knarket men han har inga och så kommer dom i en konflikt. Och den här knarkaren har en lillebror som allt går ut över. Zack som lillebrorsan heter blir kidnappad på både gott och ont. Mer kan jag inte säga för då avslöjar jag allt :)

Justin Timberlake är med i filmen och har en ganska stor roll i filmen.
Måste säga att han är riktigt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0