En dag på tåget

Nu är jag hemma från en dag på tåget. Hahah, Maja och jag har i princip bara suttit på tåget heladagen så båda två var helt slut nu när vi satt på tåget påväg hem. Så jag känner mig lite yr i bollen just nu.
Först så åkte vi till Östra för vi orkade inte vänta på Linus och co i centrum, och sen när vi kom fram till Östra orkade vi inte vänta där så vi tog tåget tillbaks till Täby där vi hoppade på deras tåg och åkte tillbaks. Och sen så hängde vi lite inne i stan innan jag och Maja skulle åka tillbaks. Då satte vi oss på tunnelbanan och började åka. Efter ett tag så ropade dom ut i högtalaren " Nästa Bergshamra". Och då börjar man ju tänka till lite liksom hm.. Åker marn verkligen förbi Bergshamra när man ska till Tekniska ..? Och duktiga som vi är hade vi åkt några stationer för långt, haha ;).

Så nu sitter jag här och lyssnar på musik som vanligt, plåtar lite bilder och sånt, bara tar det lugnt :). Snart kommer mamma hem med pizzaaaa ! Eller själv så kör man på kebab med bröd, tuff som man är !
Senare så ska dom åka iväg så jag och min bigbrother ska ta hand om småbarnen och natta dom. Vi får se hur det går med det, menmen.

Haha , just nu då, Josefine Mupp Anjou eller vad säger ni ? ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie O

Vilken fin bild!<3

2009-12-20 @ 19:53:25
URL: http://dagutochinmeemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0