Film time

Godkväll. Nu är jag och mamma hemma efter en halv dag på stan. Och som jag skrev tidigare så gjorde vi inte så mycket. Men vi gick in på skidbytar boden och kollade på alla alternativen som fanns på brädor. Och just dom brädorna som jag 'behöver' eller dom som är i rätt längd och vikt typ fans det inga snygga utav. Men jag är nöjd med min bräda endå känner jag. Det spelar ju egentligen inte så stor roll, huvudsaken är ju att den är skön att åka på för man ser den ju ändå knappt när man åker i backarna. Sen åt vi också inne på Kungshallen och sen skulle vi kolla på bio, men det gick inga bra tider, så vi åkte hem och hyrde istället.
Frågan är nu bara, vilken ska man titta på först ?
Nu ska jag krypa upp i soffan med mamma och kolla på nån utav dom här filmerna och dricka cooolaaa ! Är så sjukt bamsesugen på det !

Kommentarer
Postat av: ♥ Andrea - ORDFOTONVÄNNERDAGAR

Åh, jag skulle vilja se pojken i randig pyjamas , har hört att den är jättebra :) <33

2009-12-29 @ 20:52:08
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0