Glad trötting !

Godkväll barn!
Nu har jag skrivit klart engelska uppgiften och vi får se hur det blir med den, det var ingen satsar text, jag oooorkade verkligen inte. Var nöjd med dom andra uppsatserna jag fick tillbaks idag, ni vet, satte vg och jag är stolt som en glad apa :D.
Dagen idag har varit riktigt mysig. Idag på musiken så sjöng vi den där Ted Gärdestad För kärlekens skull (låten som jag la upp i inlägget längre ner), och den väcker minnen alltså, den är ju så sjukt fin! Älskar honom :).

Jag kommer möjligen inte skriva som en galen groda imorgon , för det är massa mys som händer då, så istället blir det nått långt inlägg istället för många!

Vi ses på berganatta imorgon alla åkersberga barn !


Klicka här för att komma till frågestunden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0