Hello

Jag är verkligen jätte ledsen över att jag inte har bloggat nånting nu på dom senaste dagarna. Har verkligen haft fullt upp med annat trams.

Iallfall så vet jag inte om det kommer bli så mycket bloggning idag heller eftersom jag ska till stan med Maja och annat roligt folk :). Kul tror jag att det blir iallfall. Och nu ska jag försöka lösa dagens stora fråga: Vad ska jag ta på mig ? Alltid lika svårt, har världens kläd ångest på mornarna. Nånting blir det iallfall :).

Nej klockan tickar nu, och jag vill säga att jag är riktigt ledsen över att jag inte har bloggat.
Låten som beskriver endel :


James Morrison - You make it real

There's so much crazyness surrounding me
There's so much going on it gets hard to breath
When all my fait has gone, you bring it back to me
You make it real for me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0