Hemma and sick

Godmorgon. Jag stannade hemma idag. Hade as ont i halsen imorse och var feta förkyld, så jag orkade inte gå till skolan, så jag sov till 11 istället :).
Efter en liten sovmorgon så mår jag bättre. Även om jag är sjuk och så så ska jag inte uppdatera så mycket för jag måste plugga till provet imorgon. Och om jag pluggar nu så kan jag vara ledig ikväll när alla roliga är hemma och skypa som vanligt :). Ni tycker säkert att jag är as dryg som bara pratar om mig och mina skype samtal, haha , men det är bara att vänja sig!



Jag fortsätter att kolla och fundera på vad jag önskar mig till julen. Ni får se vad jag önskar mig snart, när jag har orkat göra en PS bild till er :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0