Igår och dagens planer

Hejsan!
Ledsen över att jag inte bloggade igår, men jag orkade verkligen inte efter att vi hade kommit hem. Iallfall så hann det inte gå lång tid efter att jag landat hemma till att Hanna ringde. Märta och Hanna var hemma hos Hanna och bad mig komma, så jag packade väskan och hoppade in i bilen med pappa som stjussade mig till Hanna. Hemma hos Hanna hade hon och Märta ett litet 'party' som jag joinade. Men vi blev fort trötta och gick och la oss och pratade. Vi snackade om barnen i Afrika och miljön, sånt trams ;). Men seriöst så ska man ju tänka på miöjön istället bara för att sitta här och inte göra nått åt saken. Typ som att bara inte äta tornfisk och sånt, så man gör nått litet. Haha , ni läser om en miljö nisse just nu ;).
Men nu ska vi gå och äta lite frukost och senare kanske åka in till Täby eller nått, vi får se :)¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0