Inte jätte töntig.. bara liiiiiite

Här har ni mästaren Märta ( näst efter mig ) som spelar wii. Man ser ju absolut allt på bilderna, menmen ;).

Finely hemma igen! Det blev inget Täby eller stan. Märta hade inga pengar och jag orkade inte så Hanna åkte dit med Jojo och några till typ. Men medans vi väntade på att pappa skulle komma och hämta oss spelade jag och Märta Wii Fit, eller nått sånt. Det var sjukt kul! Verkligen nånting som jag ska önska mig sen när jag fyller år. Som ni kanske börjar förstå snart så är jag ett data och tv spels freak ;). Eller jag fastnar lätt för det. Aja, haha, men jag är faktiskt inte såååå töntig som jag låter.
Så nu sitter jag här och ska planera lite vad jag ska lägga mina pengar på. Haha, dagens stoora problem ;D. Men jag ska köpa en klocka iallfall eftersom jag inte fick den i julklapp och är och har alltid varit kär i Jet Set klockorna sen dom kom ut ! Men det kanske är tråkigt att ha som alla andra, aja vi får se :).
Nejp, nu ska jag fortsätta att nörda mig!
Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0