Just nu, alltså right now

Nu känner jag att jag har 'landat' igen. Jag har varit i Täby hela dagen med morsan min :). Vi strosade runt där inne i centrum och kollade på lite julklappar och annat najs. Det enda jag köpte var örhängen för alla mina är typ borta, så jag kostade på mig några nya . Tyvärr var jag riktigt tråkig och köpte typ likadana örhängen, för det är så lätt att man tappar bort dom och sånt tjaffs. Senare så klippte jag mig ( U S C H ) och tog ett till hål i örat, naajs!
Det här med klippningen var inte lika najs kan jag ju tala om. Hon skulle klippa av två centimeter typ och i slutendan blev det riktigt kort enligt mig, saknar mitt gammla långa hår :(. Så jag har bestämt mig för att jag ska stämma henne på några miljoner och sedan kräva att jag får ta ennu ett hål i örat gratis :). Visst är jag smart ?

Just nu pluggar jag franska och lyssnar på musik. Njuter utav att det endast är tanjentbordet och hörlurarna som låter just nu, riktigt mysigt. Ken Ring 2000 är det som kommer från hörlurarna, det är nått speciellt med hans låtar alltså, svårt att komma på vad, det är bara så otroligt skönt gung. Chattar med William på skype och ska kanske börja prata när jag är klar med den här franska saken, men jag vet inte, klockan börjar närma sig mycket ...

Imorgon är det skola och jag är TAGGAD SOM FAN! eller inte.. Men det är skönt med sissta riktiga skolveckan nu alltså :), så skönt!

Aja, puss på er och sov gott och önska mig lycka till imorgon på franska provet !


såhär ser jag ut just nu då. Är på mitt absoluta mest seriösa humör, höhö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0