Myskväll

Ni anar inte hur glad jag blir utav era fina komentarer, tack verkligen ! :)

Nu är jag hemma igen. Sitter och lyssnar på MJ och Ted Gärdestad i min lilla ensamhet. Senare ska jag kolla på film med min bror Oscar tror jag. Det blir mys :). Jag har faktiskt glömt vad filmen heter , men den går på tv iallfall, hehe ;D. Eller just, Skicka vidare heter den!

Den här veckan ska bli feta najs. Inga lektioner bara massa utflyckter och pyssel. Det enda jag har är fysik prov på tisdag, men provet ska tydligen inte vara så svårt.

Måndag :

Niorna har lucia uppvisning, längtar efter att få se sverker/linus/godisnisse :D
Garnsviken med åttorna
Träning

Tisdag:
Pyssel
Omprov

Onsdag:

Gammla stan med klassen
Skridskor och Mcdonken

Torsdag:

Städa
Träning

Fredag:

Avslutning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0