När världen anropar

Hej på er !
Håller på att städa, men det går inte så bra.. Fortfarande degig, känner mig ofräsch och sisst men inte minst har jag dåligt samvete över massa skit som inte gjorts. Samtidigt känner jag mig bara almänt dryg som sitter här framför datan och segar. Känns som om jag kan göra nått vettigare. Typ som att gå och backa eller nått sånt kul. Sitter här i min egna lilla värld och att den riktiga världen nu anropar !

Juste, jag har glömt att tacka söta Andrea med designen, är ritkigt nöjd ! ♥

Nu ska jag göra något riktigt vettigt istället för att sitta här !
Jag uppdaterar om en stund :)

Såhär ser jag ut nu. Tog på mig första bästa kläderna och satte upp håret i nån sorts knöl ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0