Patrik 1,5 - avklarad !

Nu har jag kollat klart på Patrik 1,5. Den var riktigt riktigt bra! Så nu har vi bara tre filmer kvar då :).
Shit vad trött jag blev. Jag har ingen lust att gå och lägga mig, men endå ropar sömnen. Irriterande, men jag piggnar nog snart ;).
Annars så sitter jag och funderar på hur jag ska ha det i rummet. Haha, jag är helt slukad kring det här med mitt 'nya' rum. Men nu under lovet så ska jag börja med att sätta upp brädan på väggen och fixa lite. Det kommer bli fett fräsigt ;)! Sen ska jag också fixa väggarna. Dom ska vara kaffe bruna, för brunt känns det som att man inte tröttnar på och det är fräscht. Och så hoppas jag på att få ett nytt skrivbord eller nått. Jag är så trött på skrivbordet och den känns ganska barnslig, men man får väll skita i skrivbordet ett tag framöver.
avklarad √



Imorgon så ska jag fixa..

  • .. med min vägg, och det är ett måste
  • .. nyårskläder, ett måste
  • .. gittaren och lära mig Sober- Kalla mig, om jag fåt tid över ,
    (haha , önska mig lycka till!)
  • .. med blogg inlägg ofc ? den kan man ju inte lämna :)
Där har ni morgondagen också !
Sov gott.

Där har ni väggen jag ska pimpa också, inte för man ser så mycket, men endå :)

Kommentarer
Postat av: jojo

tror att det kommer passa bra med brunt i ditt rum :]



svar; okej, ja vi släpper det.

2009-12-30 @ 00:31:34
URL: http://genomfart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0