Plugga mig hit och plugga mig dit...

Hejsan hoppsan!
Sitter här och pluggar fysik med Ella via msn, hihi. Har prov imorgon och har ingen bok ,men snälla Ella ställer upp och hjälper mig med att svara på frågor som hon och Andrea har gjort :). Asså dom gjorde frågor till förra provet för att det är deras 'plugg teknik', så jag fick 'låna' dom frågorna för att plugga på och så sitter ella och ger svaren så att jag kan plugga :). Lite kompliserat kanske, men aa.

Iallfall så gick lussandet på mammas jobb jätte bra, det var faktiskt ganska kul måste jag säga. Mamma jobbar på ett ganska litet ställe, så det var mysigt, känndes också speciellt att göra det för människor som har olika skador eller sjukdommar. Dagens goda gärning typ ;).

Just nu lyssnar jag på musik och håller på att dööö utav tråkhet. Ella har gått och ätit och ja.. Det är bara tråkigt.
Men jag måste verkligen plugga nu, lägger upp bilder snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0